Salam 1 Malaysia,
Ini adalah entry percubaan.
Seri Pengumuman
Seri Admin mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada semua warga SK Seri Gading.
* Berhati-hati ketika memandu
Ingatlah orang tersayang.
UPSR.. membilang hari
Masa Itu Emas
Anda ialah
Categories
- programmes (2)
- school (4)
- school achievement (2)
- school trip (3)
- UPSR (3)
Popular Posts
-
Seri Admin mengucapkan Selamat Kembali ke Sekolah kepada Guru dan murid-murid warga SK Seri Gading . Kepada murid-mur...
-
Pada hari Rabu, 21 Julai 2010 yang lepas, SK Seri Gading telah menghantar satu pasukan Aerobik dalam Pertandingan Sukan Aerobik Peringkat Da...
-
Salam 1Malaysia, Disini Seri Admin attached kan link untuk muat turun Jadual UPPM 3. Seri Admin mewakili semua warga SK Seri Gading mendo...
-
Isnin, 21 Februari 2011 Lembaga Pengawas Sekolah 2011 Pembantu Pusat Sumber Sekolah 2011 Pembimbing Rakan Sebaya 2011
-
Lawatan ke Kuala Lumpur pada kali ini nyata memberikan pelbagai pengalaman kepada murid-murid tahun 6 dan guru-guru pengiring yang terli...
-
credit to wikimedia.com Naik komuter sudah, melawat Taman Burung pun sudah, seterusnya kami ke Museum Kesenian Islam. Aman damai je sua...
-
Program The Star Jantung Hatiku 2011 telah dilancarkan pada 24 Januari 2011 oleh Guru Penolong Kanan Pentadbiran, Pn Yusnita bt Mohamad. ...
-
Jamuan Akhir Tahun Kelas Tahun 6 Jamuan di adakan di CANTEENRINA, SK Seri Gading. Afika Sulaiman selaku Ketua Pengawas sessi 2009 menyamp...
-
Ah~ Akhir nya dapat juga Seri Admin duduk dan mengadap blog ni. OK, bahagian 2 lawatan ke Kuala Lumpur. Sebaik sahaja kami turun di perhent...
-
Seri Admin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua warga SK Seri Gading dan para ibubapa. Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu rahm...
Total Pageviews
Followers
Followers
About Me
- SK Seri Gading Batu Pahat
- One of the most rising school in Batu Pahat, Johor
Followers
Seri Terkini
Jumlah Guru SKSG : 41 orang
Jumlah Staf SKSG : 05 orang
Jumlah murid SKSG: 605 orang
Seri Sepanjang Minggu
Guru Bertugas Minggu Ini
Blog Archive
Powered by Blogger.
0 comments:
Post a Comment