Seri Pengumuman

Seri Admin mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada semua warga SK Seri Gading. * Berhati-hati ketika memandu Ingatlah orang tersayang.

Program The Star, Jantung Hatiku 2011

Thursday, February 10, 2011
Program The Star Jantung Hatiku 2011 telah dilancarkan pada 24 Januari 2011 oleh Guru Penolong Kanan Pentadbiran, Pn Yusnita bt Mohamad. 

 Program yang dijalankan setiap tahun ini adalah bertujuan untuk memberi galakkan dan motivasi kepada murid-murid tahun 6 yang akan menduduki UPSR agar dapat bersaing secara sihat dalam bidang akademik dan sekaligus dapat meningkatkan peratus keseluruhan sekolah dan bilangan murid cemerlang pada tahun ini.
 
Murid-murid The Star adalah terdiri daripada murid-murid yang dijangkakan akan mendapat 5A dan bilangan mereka akan bertambah dari masa ke semasa. Untuk permulaan, seramai 15 orang murid telah terpilih dan mereka ini menggalas tanggungjawab untuk meningkatkan kuantiti ataupun bilangan murid yang mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR 2011.
Manakala Jantung Hatiku adalah terdiri daripada murid-murid kelas terakhir yang berpotensi untuk lulus dalam semua matapelajaran UPSR. Bilangan mereka ini akan berkurangan dari masa ke semasa bergantung kepada pencapaian UPPM 1, 2 dan 3 mereka nanti.

0 comments:

Post a Comment